Welkom zonnetje!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu Welkom zonnetje!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

Welkom zonnetje!!!!!!!!!

Door: malleleentje

Blijf op de hoogte en volg marleen

04 September 2007 | Australië, Cairns

Daar is ze weer!!!
Het is weer een tijd geleden maar dat komt ervan als je in Melbourne voor langere tijd zit. Maar nu ben ik eindelijk verder gegaan naar Cairns. Ben gisteren ingevlogen om eindelijk van het lekkere weer te gaan genieten. Maar ze deelden ons mee dat het vandaag niet zo'n beste dag zou worden. Het zou namelijk maar 25 graden worden.!!! Alsof het niks is. Klinkt als paradijs in de oren natuurlijk... Eenmaal vannacht (2:00) aangekomen en ingecheckt te hebben wilde ik lekker mijn klamme bedje inkruipen. Maar wat bleek nou... Er lag al iemand in mijn bed!!! "dat gaat wel heel snel" dacht ik toen. Maar hij was een beetje dronken en had geen zin om in het bovenste bed te kruipen. Nou Dat moest toch echt!!! En hij schrok zich kapot toen ik ineens voor zijn neus stond en hem wakker maakte. Whahahahaha.

Maar even over die paar weken in Melbourne. Die waren natuurlijk weer helemaal leuk en gezellig. Ben weer veel naar de footy (AFL) geweest en een hoop gefeest natuurlijk. Want ja ik werkte alleen maar in de avond en als je dan thuis komt na werk heb je nog wel even zin om weg te gaan natuurlijk. Dus dat zijn weer aardig wat late en dronken avondjes geweest!!! Ben nog steeds aan het detoxineren.
Wat ook wel heel gaaf was is dat er 2 jongens uit het hostel jarig waren en dat we (ik en 2 anderen)voor hun een groot dinner gemaakt hebben. We zaten als 1 grote familie (22 personen) aan 1 lange tafel te eten. En natuurlijk moet er op gedronken worden.. Hi Ha Ho. En natuurlijk hadden we ook 2 verjaardagstaarten met kaarsjes en sterretjes. Maar vanwege de sprinklerinstallatie moesten we naar boven het dak op. Wat overigens niet erg was want de andere helft was na het eten naar boven gegaan om te roken en drinkspelletjes te spelen. Toen iedereen vertrokken was van het dakterras naar de pub leek het wel of er een bom ontploft was. Wat een ongelooflijke teringzooi was dat!!! Da was echt niet meer normaal. Maar wel gezellig.

Zaterdag had ik mijn definitieve afscheidsfeestje voor mijn collega's. En dat was ook weer erg gezelllig en erg laat geworden. Heey Margot!! Stanley probeerde het gewoon weer. Wat een looserrrr!!! Om even uit te leggen: Stanley was een collega van me en hij heeft al een paar keer geprobeerd me te versieren en heb hem elke keer afgewezen . Maar voor mij wel een goedkoop avondje want hij kocht elke keer baco-tjes voor me. Natuurlijk om me dronken te voeren. Maar als ik een baco nam nam hij een pint en voerde dus uiteindelijk zichzelf dronken!! En als ie dan dronken is is ie nog al lomp. Nadat ik hem zaterdag afgewezen had stuurde die me nog een berichtje. Ik zal hem even met jullie delen.

Thank you for everything for tonight, i guess you need white man than a black prick like me. All i can say is that i am happy to know you. Perhaps one day you will find the happiness that you always want it. See you in another life, if there is another life in this world.

Wat een zielig hoopje mens. How low can you go!!! Maar ik heb er smakelijk om moeten lachen. Sommige mensen krijgen gewoon de boodschap niet.
En zoals ons mam altijd zegt:"wie niet luisteren wil moet maar voelen".

Verder is het nu dinsdag 15:45 en heb vanmorgen mijn contract getekent voor het Hilton hierzo. Ziet er tot nu toe goed uit en mag morgen om 6:00 al beginnen met werken. Dus dat is wel beter. Heb er echt zin in. We hebben hier ook een terras!! Voor de mensen die het leuk vinden om te zien waar ik werk kun je ook op de website kijken. www.hiltoncairns.com.au
Er staan hele mooie foto's op en ik begin met werken in het Breezes restaurant.
En voor de mensen die me een persoonlijke mail willen sturen: malleleen1983@hotmail.com

Nou dat was het dan weer voor deze keer.
Dikke kus en liefs Marleen

  • 04 September 2007 - 07:22

    BiBi:

    Whahaha idd!! How low can you go :)

    Maar ziet er mooi uit dat hotel zeg! ben benieuwd waar je nu allemaal heen gaat, of er nog voor mij bekende plekkies worden bezocht ;)

    xxx

  • 05 September 2007 - 14:40

    Jacq :

    He Meis,

    Klinkt allemaal weer schitterend... Zag die site, zou dr zo naar toe gaan!! Met zo'n omgeving kan ik me voorstellen dat je dan zin hebt om aan het werk te gaan.

    Veel plezier weer!!

    Groetjes x Jacq

  • 05 September 2007 - 16:04

    Mams:

    Hoi Marleen, weer een leuk verhaal van je. Wij wensen je natuurlijk heel veel succes in Hilton Cairns en hopen dat je weer veel leuke mensen zult ontmoeten.
    Groetjes van je vader en moeder

  • 05 September 2007 - 16:09

    Hey Leentje:

    Geniet van t lekkere zonnetje...ook voor mij...wij komen licht stralen tekort hier!! KUSSIE...!!

  • 05 September 2007 - 16:10

    Hey Leentje:

    Ik bedoelde van Prissie hahahaha...

  • 06 September 2007 - 15:26

    Yo:

    Hahaha. die actie van hem kennen we nou wel he!
    Ben blij om te lezen dat het goed met je gaat! Hoop dat je nog heel veel mooie dingen gaat zien!
    Ik ben alweer druk met school begonnen hoor. Maar gaat allemaal goed. Aus lijkt alweer lang geleden! Eigenlijk wel jammer... maar ja, dan heb ik gelukkig niet zoveel heimwee.
    Nog even veel plezier en dan gaan we weer gezellig wat drinken!!

    xxkus Yo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 14437

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: