back in town - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu back in town - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

back in town

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

30 Juli 2007 | Australië, Melbourne

Nou het is allemaal wel heel snel gegaan hoor. 17 juli ging mijn vlucht weer terug naar Assie land. Wat heel jammer was is dat het in flight system kapot was. Had ik me er helemaal op verheugd om leuke films te kijken die ik wilde ging dat helemaal niet!!! Daarvoor in de plaats werden er wel elke keer 3 films op speciale kanalen vertoond.
Met heel veel zin maar stiekem toch ook een beetje tegenzin zat ik daar weer in de lucht. Want ja toen ik thuis was heb ik het weer zo ouderwets gezellig gehad en heb veel leuke dingen gedaan dat je dat toch best weer gaat missen. Maar dat doet er nu niet meer toe want ik ben nu alweer 1,5 week in Melbourne. En ik kan jullie vertellen: De tijd vliegt echt voorbij.
Woensdag aangekomen in Melbourne en de maandag erop lekker weer begonnen met werken. Was echt wel weer lekker om te werken hoor. Was er echt weer aan toe om wat te gaan doen. Maar nu gaat de tijd wel snel hoor. Nog maar 5 weken werken en dan ga ik wat meer reizen. 3 sept. gaat mijn vlucht naar Cairns. Vandaaruit is het de planning om naar Alice springs te reizen en daar een tour te doen. En dan daarna weer terug naar Cairns, werken en daarna weer verder reizen. Maar dat is allemaal planning en dat ik kan net als het weer zo veranderen. hihi.

Verder heb ik nog niet zoveel meegemaakt hier. Ben wel weer terug in het hostel en dat is ook heel gezellig. Leer weer veel nieuwe mensen kennen en dat is erg leuk natuurlijk. Heb nu ook een fiets tot mijn beschikking!!!! Echt lekker man. Het is alleen slecht weer dus kan hem nog niet veel gebruiken maar in ieder geval wel naar mijn werk.

Wist je dat:

- Ik bijna op Heathrow mijn aansluiting miste
- Dat kwam omdat de douane heel streng is vanwege het gevaar
- Ik toch mocht voorpiepen gelukkig
- Je op Hong kong niet callect call moet proberen te bellen
- Mijn credit card hier gehackt is
- De rabo heel alert was en gelijk mijn kaart geblokkerd had
- Hier een speciale afdeling voor is die elke transactie checkt
- Het in Melbourne bij aankomst de koudste week had sinds jaren
- ik gelukkig een warme jas bij me heb
- Ik hier weer veel lol gaat hebben
- Ik jullie nu gedag ga zeggen

DOEIDOEI

  • 30 Juli 2007 - 17:08

    Sabrina En Zoey:

    Weer heel veel plezier en we missen je nu alweer!!!!!!! Love you!

  • 30 Juli 2007 - 20:50

    Miek:

    Hoi hoi,

    gisteren al met je gekletst, was gezellig! Veel plezier maar weer daar aan de andere kant van de wereld,

    kus Miek

  • 31 Juli 2007 - 07:25

    Yo:

    Hey meid!
    Jep ik ben weer in het koude Nederland... :s
    Nou ja, het is wel weer leuk hoor, en iedereen natuurlijk weer zien, en lekker naar vriendinnen gaan. Dus dat is allemaal wel weer gezellig.
    (natuurlijk wel even aan mijn broertje duidelijk gemaakt dat ik een gast ben, en dus niet de tafel hoef af te ruimen :D)

    Maar ga Aus toch best wel missen hoor.. Ik moet nu weer een agenda gebruiken en dat soort dingen, en nadenken over wat je gaat doen...zucht. Dat hoefde daar natuurlijk niet. Opstaan, en kijken wat je gaat doen. Maar ja. Gewoon weer even in het ritme komen.

    Hoe is het nu verder daar, nog beetje naar je zin?
    We moeten echt weer keer bellen hoor, ik zal nog wel mijn Ned. thuis tel mailen, want met zo'n kaart is bellen helemaal niet duur!! Kunnen we nog steeds uren bellen. Haha.

    Heel veel plezier nog even, en ik ga jou ook wel missen!!

    xxxkus!

  • 05 Augustus 2007 - 08:21

    Margooootje:

    Hola Malle leen!

    Werken werken werken, het is allemaal wat, maat helemaal tof dat je over een paar weekjes al verder gaat reizen!!! Dat ga je helemaal geweldig vinden, het is daar allemaal zo mooi!

    Ik stuur je ook nog even een persoonlijk mailtje!

    Dikke smakkerd voor jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 14437

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: