Heerlijk dat nederlandse regenachtige weer - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van marleen Padt - WaarBenJij.nu Heerlijk dat nederlandse regenachtige weer - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van marleen Padt - WaarBenJij.nu

Heerlijk dat nederlandse regenachtige weer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

21 Juli 2007 | Nederland, Zwijndrecht

Maar het positieve was wel dat het niet zo koud was. Ja je moet overal toch maar het positieve uithalen toch??

24 juni 17:00 zette ik weer voet op nederlandse bodem. Was wel weer raar om terug te zijn. Al die mensen die ineens dezelfde taal weer spreken. Het leukste van deze dag was wel dat ik mijn ouders ging verassen. Maar mijn zus houd ook van verassingen en stond ineens met mijn broer op schiphol. Ze had namelijk gezegd dat ze niet meekon om me op te halen. Miekie dat was helemaal leuk!!! Om 19:00 zou mijn broer een BBQ geven voor zijn verjaardag dus moesten we nog aardig doorrijden om er eerder te zijn dan mijn pa en ma. Gelukkig zonder bekeuringen en op tijd zodat ik ook nog ff snel een douche kon nemen voor ze kwamen.
Toen was het 19:00 en mijn ouders waren er met mijn oma. Heel gezellig en leuk maar die moeder van me vond het in de keuken volgens mij veel gezeliger dan buiten. Maar ik stond boven te w88 tot ze eindelijk ging zitten. Eindelijk ging ze zitten dus ik naar beneden moest ze nog even naar de wc!!!
Moest ik ff snel de voorraadkast induiken!! Toen ze eindelijk allemaal buiten waren kon ik ze eindelijk zien en weer ff knuffelen. Heerlijk :)

De weken erop hebben mijn ouders me niet meer veel gezien. Ik was veel de hort op en dat hebben mijn ouders geweten ook. sorry paps en mams. Ik heb ze namelijk een keer om 4 uur 's nachts uit hun bed gebeld omdat ik het huis in wilde.

30 juni was natuurlijk DE dag waar ik voor teruggekomen was. En het was het zeker te weten waard ook!!!
De dag begon natuurlijk met wakker worden. Mijn zus helemaal in de stress of ik wel op tijd bij haar zou zijn. Maar dat hoort nou eenmaal bij zo'n dag. Stress bedoel ik dan he en niet te laat komen HIHI. We gingen met zijn 3-en naar de kapper. En ik en mijn zus werden geknipt en gestyled. Was echt lief had me zus me kado gegeven omdat ik was terug gekomen. Lief he!? Eenmaal klaar bij de kapper moesten we nog annelies der auto ophalen bij de flat van miek en ralph. Laat op dat moment nou net ralph buiten zijn en miek dubbelgevouwen op de achterbank!!! Schreewt ze tegen me RIJDEN, RIJDEN. Word een beetje moielijk als er allemaal verkeer aankomt. Maar gelukkig had ie het niet gezien.
Daarna zijn we foto's wezen maken. Na de foto's was het tijd om wat te drinken bij Parkzicht. Na parkzicht hebben we ons verplaatst naar de Euromast waar we gingen eten, plechtigheid en feesten natuurlijk. Alles bijelkaar was het een superleuke dag

Verder wil ik iedereen bedanken voor de superleuke weken die ik heb gehad. Het was echt super gezellig!!!

Dikke kus en liefs Marleen

  • 21 Juli 2007 - 16:09

    Moeder Van Yolande:

    Ha Marleen,
    Wat een leuk verhaal! Wat zullen je ouders blij geweest zijn dat ze weer even konden knuffelen!!! Ik zelf verheug me op de thuiskomst van Yolande de 29ste!! Net als jij zal ze ook wel veel de hort op zijn om alle vrienden en vriendinnen weer te zien, maar toch....
    Je gaat zeker binnenkort weer naar Australië?? Brrr. alweer afscheid nemen. Nou meiske, heel veel plezier de resterende tijd in Nederland en een goede reis naar het Kangoeroe-eiland!

    Hartelijke groeten van Anne Marie (de moeder van Yootje)

  • 22 Juli 2007 - 08:57

    BiBI:

    hey hey! was ff leuk idd!

    nog bedankt voor je kaart, maar het gaat hard hoor allemaal, we moeten nu snel aan de electra beginnen omdat de we de stuckers (ofziets) voor moeten blijven, nu gaat het al weer ergens op lijken hoor!!

    veel plezier nog en volgende keer kom je terug om te blijven! ;)

    liefs bibi

  • 22 Juli 2007 - 16:27

    Mariiska:

    ey meissie,
    het was egt super om je weer te zien!!!
    Ik wil je nog een x zegguh dat het egt niet uitmaakt dat je niet veel tijd had gehad voor me...ik ben al erg blij dak je weer ff vast kon houden en met je kon kletsen!!!!

    Ik hou van je en ik mis je!!!

    Dikkuh kus,

    Mariska

  • 23 Juli 2007 - 18:43

    Pa En Ma:

    Hoi DOCHTER, je eerste werkdag zit er weer op. Was weer wennen na 5 weken vakantie denken wij zo. Maar ja werken heeft ook wel weer wat toch? Het is hier ontzetten slecht weer. Regen, wind, storm, het lijkt hier herfst ipv zomer.
    Pech voor ons en alle Nederlanders die nu vakantie hebben.
    We horen je vast snel weer.
    Leuk bericht en de groeten van je broer, zus en je paps en mams

  • 24 Juli 2007 - 09:00

    Ralph:

    Hey Marleen,

    Alweer een beetje gewend in Australie? Veel plezier de komende tijd!

    Groetjes, Ralph

  • 24 Juli 2007 - 13:29

    Margoootje:

    Hee lieve schat van me,

    Ja ja daqar zit ze dan weer. Je zal wel druk aan het werk zijn en wat een verrassing dat ik je gisteren nog sprak op de msn. Je bent een lieverd. Ben jaloers..... Zit ik hier druk (nou ja beetje druk) te solliciteren naar een leuke baan. Gelukking is het weer hier ook weer een beetje aan het opknappen. Ut zonnige zuiden, dat zeg ik je!

    Zaterdag extrema was echt helemaal leuk. Veel mensen gezien die elk jaar daar komen en iedereen was verrast dat ik er weer was. Behoorlijk wat afgedanst en gedronken en nu weer de keiharde realiteit in van werken, werken, werken. Maar lieve schat wij spreken elkaar natuurlijk snel weer. Wilde alleen maar zeggen dat ik aan je denk.


    Smakkerd van Margottekutje!


  • 25 Juli 2007 - 11:01

    Miek:

    He Leentje,

    superleuk dat je bij de bruiloft aanwezig was!! Nu moet je maar weer snel op het leuke leven daar storten. Geniet er maar van, want een half jaar gaat snel voorbij!!

    x miek

  • 28 Juli 2007 - 16:46

    Karin:

    Hey Marleen,

    Leuk te horen dat je Klaudia zo in tranen hebt laten uitbarsten.
    Is je dat toch eindelijk een keer gelukt, haha. En dat op haar werk nog wel!
    Nog een hele fijne tijd daar, geniet er maar van.
    Kus van Karin

  • 23 Oktober 2007 - 19:18

    Tijani:

    hey alles goed met jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 14474

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: