Steve Irwin zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu Steve Irwin zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

Steve Irwin zoo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

16 Juni 2007 | Australië, Brisbane

15 Juni naar de Australia zoo geweest. Dat is die dieren tuin van steve Irwin. Om 9:00 werd ik met de bus opgehaald om naar de dierentuin te gaan. Was best een beetje opgewonden want ik had al gehoord dat je daar de koala's en de kangaroes kon aaien. Ik heb ze in de bleu mountains wel in het wild gezien maar daar mocht je er niet te dichtbij komen. Eenmaal in het park aangekomen ging ik eerst een show bekijken van de Wildlife warriors. Was een show met vogels, slangen en uiteraard ook krokodillen. Echt heel apart als die vogels gewoon rondvliegen in een open arena en dat ze dan gewoon in de arena blijven. De slangen waren niet zo interessant, maar de krokodillen wel. Het mooist van dit park in dat ze de dieren niet tam willen maken maar dat ze ze op een natuurlijke wijze voeren. Ze krijgen het niet zomaar op hun bordje gegooid.
Na de show ben ik het park rondgewandeld en heb uiteraard de kangaroes en koala's geaaid. Echt helemaal te gek!!!! Aan het eind van de dag heb ik ook nog een foto laten nemen waar ik een koala vasthou. Ik had wel geluk, want toen ik de koala teruggaf aan de verzorger begon ie net te SCHIJTEN. hihi. Jij had toch minder geluk hiermee BIBI???
Verder was het een leuke dag en vandaag 16 juni vlieg ik naar mijn laatste bestemming (Sydney)voor ik weer naar huis kom.

Even nog een huishoudelijke mededeling:
Voor de mensen die het leuk vinden ik ga maandag 2 juli naar Zomerlust om lekker op het terras een drankje te drinken vanaf ongeveer 16:00.
Dus heb je zin en niks te doen!!! Kom gezellig even langs.

Dikke kus en tot snel

  • 16 Juni 2007 - 07:25

    BiBi:

    Ja die show was wel kicke he, maare ik ben niet onder gescheten, denk dat nathalie de gelukkige was haha, heb toevallig de foto's met boa en koala net van mn deur afgehaald en in de verhuisdoos gedaan. Ik ga nu ff douchen, want vandaag is het mixtournooi! tot 2 juli! kus bibi

  • 16 Juni 2007 - 08:35

    Mariska:

    Kan iemand mij vertellen waar de Zomerlust is?!?!?!

    mariska_kokke1982@hotmail.com

    thnxxx!!!!!

    Leen... egt super tof wat je allemaal weer hebt gedaan!!!!!

  • 16 Juni 2007 - 09:47

    Karin:

    Hey Marleen, wat gaaf joh!
    Wij zijn 2 juli op vakantie, maar komen zeker een x borrelen bij Zomerlust als je daar weer gaat werken.
    Hoor het wel van Klaus.
    Fijne weken nog verder.
    groetjes en n kus van Karin en Peter

  • 17 Juni 2007 - 02:16

    Annemiek:

    hee marleen,

    nee! we hebben elkaar net gemist was gister 16 e nog in brisbane. Wist helemaal niet dat je daar was? Hoe is het ik heb nog 1 mnd in aussie en dan naar maleisie en terug naar huis. snik de tijd gaat zo snel

    xxx annemiek

  • 17 Juni 2007 - 19:29

    Mams:

    Hoi Lieve Marleen
    Wij hebben leuk gesproken vandaag. Nog even dan ben je weer even thuis. Gezellig hoor. Wij verheugen ons er op.
    Leuk verhaal weer van je.
    Wat heb je in dat half jaar een hoop meegemaakt zeg.
    Liefs mij

  • 18 Juni 2007 - 14:28

    Miek:

    Ha Leen,

    klinkt weer erg leuk! Tot snel!!!!!!!!!!!

    kus je zus

  • 19 Juni 2007 - 05:39

    Margottekutje:

    Heej halloow daaro, mijn liefste schat uit melbourne.

    Klinkt goed allemaal!!! Ik vond de show de zoo ook wel errug tof om te zien. Het lijkt allemaal zo lang geleden. O, by the way, wanneer zie ik je weer? Ik ga nog even kijhard genieten van de zon hiero en dan weer naar huis. Over twee weekjes is het over en uit. 2 juli vlieg ik naar huis. Denk niet dat ik de borrel haal, maar ik kom je dezelfde week nog lastig vallen. We faxen!

    Dikke Smakkerd en geniet!

    Go

  • 19 Juni 2007 - 07:12

    Kaudia:

    heyhey lieverd
    ik kom zeker langs bij zomerlust.
    gezelli!!! ff borrelen.
    tot snel
    dikke xuz klau

  • 01 Juli 2007 - 09:47

    Margottekutje:

    Heej leukerd!
    wordt het niet eens tijd om je web-log bij te gaan houden. haha Verhalen uit Nederland zijn ook leuk hoor!!! ik heb hier mijn laatste dagje en vlieg vanaaf naar huis! Tot snellies. dat zowoezoie

    KUSKUS

    M

  • 17 Juli 2007 - 07:59

    Yo:

    Hey Marleen!!

    Hoe heb je het nu weer in Nederland? Wel weer zin om lekker terug naar Aus te komen? Of is het toch wel weer fijn om thuis te zijn? Is vast wel weer beetje moeilijk om weg te gaan... Maar ja, nu heb je in elk geval je winterjas bij je he ;)

    Nog even en dan ben je hier weer, en dan zit ik in Sydney...Gaan we lekker bellen, en bijkletsten he!!

    Mis je wel een beetje hoor... xxxkus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 14470

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: