WK zwemmen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu WK zwemmen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

WK zwemmen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

01 April 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Zoals jullie allemaal weten is het WK zwemmen al bijna weer afgelopen. Nou ik heb het allemaal op de voet kunnen volgen. Het was zoooooo leuk. Voor jullie was het natuurlijk allemaal een beetje vroeg op tv maar voor mij was het gewoon 's avonds. Ik ben dan ook Afgelopen zondag (dag 1) spontaan naar het zwembad gegaan. Ik was de avond ervoor wezen stappen en moest gewoon werken deze dag. Nadat ik lekker gewerkt had kwam ik er op internet achter dat het zondag al begon met het zwemmen. Voor mij een verassing want ik dacht nl. dat het maandag pas zou beginnen. Toen ik op internet zag dat Inge Dekker moest zwemmen en de estafette finale was had ik gelijk al de knoop doorgehakt. Dat wil ik zien!!! (Zwemmen is namelijk mijn passie.) voor de mensen die dat nog niet wisten. Normaal kost een ticket ook $50 maar omdat ik zo spontaan was gegaan moest ik een ticket kopen van $95. Maar ik had het er graag voor over. Mijn plaats was eigenlijk helemaal boven in de Rod Laver Arena. Maar aangezien ik zoveel had betaalt voor een ticket en niet alle stoelen bezet waren besloot ik maar naar beneden te sneaken. Best een beetje op van de zenuwen omdat ik dacht dat ik weggestuurd zou worden. Maar het pakte zogoed uit dat ik op een gegeven moment helemaal beneden (keerpunt)zat bijna op de 1 ste rij!!! Het was zo gaaf dat de meiden 3 de werden met de estafette!!! Na de ceremonie liepen ze nog een rondje om het bad voor de fotografen. Dit was gaaf want ik heb ze nu van heel dichtbij op de foto gekregen!! Donderdag ben ik ook geweest met Inge en Margot. Aangezien ik op een ander moment mijn ticket had gekocht zat ik op een andere plek. Maar omdat ze toch nioet zo streng waren zijn Margot en Inge naar mij toegekomen. Ik zat namelijk weer bijna op de 1 ste rij. Ik zat dit x bij de startblokken. En naast mij zaten de verslaggevers van het zwembad. Dus het was eigenlijk gewoon 1 ste rang. hihi met een beetje lef kom je wel ver. Helaas hebben onze nederlanders waaronder Pieter ons zeer teleurgesteld. Met toch een beetje rotgevoel verlieten we dan ook de Arena.

Hoe is het verder bij jullie? Van sommige mensen krijg ik wel eens mailtjes wat ik echt helemaal leuk vind. Houd me toch een beetje op de hoogte van het wel een wee in Nederland.

Verder gaat het helemaal goed hier op het werk. Heb het nog steeds naar mijn zin en toch een beetje gek gezegd voelt het heel lekker om hier te zijn. Maar ik mis jullie allemaal wel hoor. Nou tot snel!
Dikke kus

  • 01 April 2007 - 09:42

    Ilse:

    Hey Marleen,

    Wat leuk dat je bij het zwemmen ben geweest !! lijkt me ook wel super om zo iets mee te maken....

    Hier gaat het zonnentje ook weer een beetje schijnen....dus het lekkere weer komt hier ook.....eindelijk

    we hebben gisteren helaas 0-0 gespeelt...

    -x- Ilse

  • 01 April 2007 - 10:34

    Karin:

    Hey Marleen,
    Kvind het helemaal geweldig wat jij zoal beleeft.Zo zie je nog eens wat, formule 1 en nu weer zwemmen, gaaf joh!
    Tis in H.I.A. mooi weer, lekker tzonnetje, dus gaan zo ff lekker naar buiten.
    Groetjes en n kus van Karin en Peter

  • 01 April 2007 - 19:26

    Mamsie:

    Hoi Marleen, leuk hoor deze verslaggeving van het zwemmen. Ook wij hebben het redelijk kunnen volgen.
    De foto's zien we t.z.t. natuurlijk wel.

  • 01 April 2007 - 20:41

    BiBi:

    hey marleen! tof man dat je naar het zwemmen bent geweest, lijkt me echt heel gaaf om bij te zijn. hier in nederland gaat alles zijn gangetje, ik ben druk op huizen jacht en uitzetspullen aan het kopen. op het moment ben ik ff niet zo mobiel, mijn sportseizoen is ook voorbij. ik heb namelijk met het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi mijn grote teen gebroken. wist je dat je daar gvd gewoon 6 weken tot aan de knie voor in het gips gaat! het intern gesolliciteerd bij unilever, procedure loopt nog, spannend allemaal! ik ben echt benieuwd hoe je fiji gaat vinden zeg, kijk uit naar de foto's! mariska komt alweer bijna terug. de dag van de 70s en 80s :) ze mag alleen niet van dr ma, maar ze gaat gewoom mee begreep ik al. kan niet wachten totdat jij weer mee gaat zeg!! nou veel plezier!!!!! kus bibi

  • 02 April 2007 - 12:41

    Bianca:

    Zo beter hoor gewoon soort van VIP plekken. klinkt allemaal erg gezellig. Het is hier momenteel al een paar dagen erg mooi weer. Is wel mooi zo kan ik me suriname kleurtje beetje bij houden zonder dat ik onder de zonnebank ga haha.

    Groetjes bianca

  • 05 April 2007 - 10:11

    Klausje:

    he meis.
    erg gaaf zeg dat je bij het zwemmen ben geweest!!
    hier schijnt de zon weer lekker dus wij hebben het alweer druk met het terras.De ellende is weer begonnen hihi.
    ben blij dat je het nog steeds zo goed naar je zin heb. geniet er lekker van en spreek je snel weer.

    dikke kus klausje

  • 12 April 2007 - 16:03

    Petra :

    Hoi Marleen,

    Wie is u, zal je denken!
    Nou, ik kom nogal eens bij je ouders over de vloer, hihi.

    Ik ben die idioot van de sponsorcom. van de Devel en die malloot die ooit het dacht het briljante idee te hebben een zwemmarathon voor KiKa te organiseren ;-)

    Ik kreeg gisteren een printje van je vader, van dit verslag wat je schreef over het WK zwemmen. Met even de opmerking erbij dat ik er vooral www. voor moest zetten en dan kwam ik op je web! Cool he, zo'n stille hint van een trotse Pa.
    Hardstikke leuk.

    Dus hier ben ik. Want ondanks de megadrukte (zowel zakelijk als met de club, prive niet daar hebben we geen tijd voor hihi), ben ik ook nieuwsgierig van aard. (in positieve zin hoor) En aangezien het voor jouw denk ik, hardstikke leuk is om te lezen wat er allemaal in Hollandia gebeurt, kan ik het niet laten om ook ff te reageren. (als je me zat wordt moet je het zeggen en me gewoon skippen van je logje hoor!)

    Allereerst ben ik stik jaloers op jouw bevindingen!! Super gaaf om dat eens mee te mogen maken. Heeft toch steeds meer voordelen om eens een tijdje in Aussie te vertoeven. Wat zal jij straks met mega bagage aan ervaringen terugkomen zeg!

    Ik heb nog familie wonen in Sydney. Als je het leuk vind kan ik je wel met ze in contact brengen op de 1 of andere manier. Zijn echte aussies, hoor. Lekker makkelijk dus hihi.

    Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar staat ook nog ergens op mijn verlanglijstje.

    Wat kan ik je verder vertellen over hier. Ach, je kent ons nauwelijks, dus het enige waarover ik kan vertellen is de club en dan m.n. de KiKaSwim, die nu angstig begint te naderen. Angstig? Best wel, het is gewoon ontzettend spannend en er moet nog zoveel gebeuren en ik wil ook nog zoveel.
    Daarnaast is er ook al ontzettend veel gedaan en hebben we de nodige hulptroepen en weet je wie ook komt. Marco Booij (jij kent hem waarschijnlijk wel, ik niet hihi, ga hem maandag pas ontmoeten).
    Verder komt de alomstreden Oranjefreak Johan Vlemmix en Rob Geus (vd smaakpolitie). Natuurlijk hopen we op nog veel meer input vanuit Bekend Nederland, maar als er iets een raar wereldje kan zijn, is dat het wel.

    Ik ben gisteren nog even bij je ouders geweest, zoals ik al zei, en je moeder heeft prachtig fluoriserend gips hoor! En ze komt al aardig vooruit inmiddels. Pffff, wat een toestand he. Vind t toch wel dapper allemaal van haar hoor. Ze gaat toch door, voorzover het mogelijk is natuurlijk, maar niet kniezen en simpen, maar hop, door. Daar houd ik wel van, zo'n instelling.

    Nou, ik denk dat ik je wel voldoende heb lastig gevallen.
    Van het weer weet je het inmiddels (warm, 25 gr. aankomend weekend in de voorspelling!! pfff lekker)

    Maar nu ga ik weer aan verder.

    Heeeeeel veel succes en plezier nog, tijdens jouw avontuur!!

    Groetjes,
    Petra

  • 22 April 2007 - 09:00

    Jacq:

    He marleen!

    Hoe is het? Je hebt ondertussen vast weer allemaal nieuwe en leuke dingen meegemaakt. Ben benieuwd en hoop er snel weer wat van te lezen!

    Groetjes x Jacq

  • 24 April 2007 - 03:38

    Yo:

    Hey Meid!!!

    Ik mis je al wel hoor..en ga je vast nog meer missen...het was echt een super tijd met jou!!!

    Gaat alles nog verder goed daar??

    Wil je trouwens aan Margot mijn email adres geven? (yolande_vanrede@hotmail.com)

    en dan vragen of ze mij wilt mailen als mijn pakketje bij haar thuis is aangekomen??
    Mijn mobiel doet het hier niet...

    xxxkus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 14408

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: