Marlene The ripper part 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu Marlene The ripper part 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

Marlene The ripper part 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

22 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Hier is ze weer. Snel ff een half uur gereserveerd op de comp. Het is tenslotte gratis.
We waren dus lekker alleen aan het surfen en toen begon om 11:30 de comp.
Floor en ik zaten in de eerste heat van de 3 heats. We waren totaal met zijn 9 en in deze heat. Iedereen haalde leuke stunts uit. De een stond met zijn blote reet op het board en de ander maakte een handstand. Best knap allemaal. Ik ben niet zo van de stunts. Ik was al blij dat ik kon sturen en op mijn plank kon blijven staan. Dit lukte zo goed dat ik door was naar de finale heat. In de finale waren we weer met 9 personen. Deze ging helemaal niet zo super en was een paar keer verkeerd gevallen en wilde er eigenlijk mee stoppen. Het was nog maar 5 min. dus besloot ik toch nog door te gaan. De laatste golf die ik pakte was echt een grote en een goeie. Ik pakte hem best ver in de zee en kon tot aan het strand erop blijven staan. De uitslag zou pas 's avonds bekend gemaakt worden tijdens het eten. Na het surfen zijn we naar de bus gelopen om verder te rijden naar Byron Bay. Deze trip duurde ongeveer 1,5 uur. Daar werden we opgesplitst in 2 groepen om in een hostel te verblijven. Floor en ik zaten samen in het Backbacpers inn. Leuk hostel daar. Na ons weer geistalleerd te hebben zijn we naar een strandtent gegaan om alvast wat te drinken en om iedereen weer te ontmoeten om lekker te gaan eten. Vervolgens zijn we naar een mexicaan gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.
Toen was het moment aangebroken dat de uitslag bekend werd gemaakt.
Op de derde plaats was Floor geeindigd. Echt goed. Toen zei ze tegen me dat ik 1 ste ging worden. Dat kon echt nie hoor!!!! Hanes werd 2de maar die kon echt supergoed surfen en had met zijn blote reet op zijn board gestaan. En toen kwam de 1 ste plaats.
Marleen ( ik dus ) was gewoon 1 ste geworden in de surfcomp. Echt supergaaf!!! De podium plaatsen moesten natuurlijk wel bezegeld worden met een tequilla:P.
De 1 ste plaats kreeg ook een prijs!! Een trip naar Nimbin hihi.

Wist je dat:
- Nimbin het amsterdam van aussie land is
- Hier echt nog hippies leven
- Bob marley is alive
- Je hier space cake kan kopen
- De mensen hier echt lachuuu zijn
- De politie 100 meter verderop zit
- de politie hier geen probleem van maakt
- Ze vroeger meer last hadden van heroine
en andere soorten drugs
- De goeien de slechten hier hebben
uitgedreven en de politie het daarom goed
vind
- De trip erg leuk was
- De foto's nog volgen

Na de mexicaan zijn we naar de cheeky monkey's gegaan. Echt een hele leuke disco waar de dansvloer de tafels zijn. Dus na de nodige alcohol moest er wel op de tafels gedanst worden. Echt superleuk daar. Voor mensen die naar Byron gaan is dit echt een aanrader om te gaan stappen. Het sloot om 3 uur en zijn daarna nog wat wezen eten waar we gratis (weliswaar illegaal) internet hadden. Uiteindelijk waren we om 4:30 thuis. En de volgende dag stond Nimbin al op ons te wachten. Deed een beetje pijn de volgende ochtend (10:00) maar de trip was er niet minder leuk om.
Nou dit was weeeeer een lang verhaal. ik zal proberen de volgenden wat korter te houden.
Groeten uit het zonovergoten Melbourne

  • 22 Januari 2007 - 15:47

    Klausje En Jeffrey:

    jef wil graag een beetje spacecake aangezien je het daar tog makkelijk kan kopen!! hihi

    gefeliciteerd met je eerste plaats egt super gaaf!!!

    xie je volgende bericht hopelijk gauw tegemoet. mis je. dikke xuz

  • 22 Januari 2007 - 17:25

    Tammy:

    Hey marleen

    FF een berichtje van mij. Het klinkt allemaal goed daar!! Echt goed dat je eerste bent geworden!!!Ik zou het je niet nadoen. Nou veel plezier nog daar

    Kusjes Tammy

  • 22 Januari 2007 - 18:35

    Mamsie:

    He Marleen, leuk je reisverslag. Succes met je werk in Hilton en veel plezier in Melbourn.
    Liefs mij.

  • 22 Januari 2007 - 21:37

    Ilse:

    Hey Marleen,

    Je geniet er lekker van ! En heerlijk om die verslagen van je te lezen zo !!

    Groetjes
    -x-Ilse

  • 23 Januari 2007 - 09:16

    Mariska:

    GEFELICITEERD!!!!!! Whahahahaha....egt super meissie! Ik ben erg blij voor je dat je dit mee mag maken! Ik hoop dak je snel weer spreek...dikke kus

  • 23 Januari 2007 - 19:52

    Priscilla:

    he lief,

    Je moet echt nog een keer mee naar nimbin als ik er ben want ik vond het er toen ook al geweldig!!
    Ben trots op je eerste prijs,kan je t mij ook leren haha!
    Kan niet wachten op je volgende verhaaltje! xx

  • 23 Januari 2007 - 21:02

    Daantje:

    Heyy droppie
    Ik heb je eindelijk gevonden.Bianc had de verkeerde door gegeven.Dus heb ik je maar eff opgezocht.Hoest nou.Is het Hilton leuk?
    Hoor je snel.
    Dikke Kuszsz Daantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14472

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: