mijn eerste 2 dagen op het werk - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu mijn eerste 2 dagen op het werk - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

mijn eerste 2 dagen op het werk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

06 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Het is dan eindelijk begonnen. Maandag ben ik begonnen met werken. Moest om 6:30 beginnen ipv 6:00. Was een kleine meevaller.
(heeeel klein) Moest natuurlijk wel heel vroeg mijn bed uit wat ik natuurlijk niet echt gewend ben. Maar het ging makkelijker dan ik had gedacht.
Eenmaal op het werk aangekomen ga ik mijn werkkleding ophalen uit de wasserette. Dat is echt zo super relaxt. Hoef geen blouses meer te strijken 's ochtends!!!!! (Dat deed ik normaal voordat ik ging werken, op het laatste moment).
Hoef alleen een zwarte broek en schoenen te dragen en de rest krijg ik daar. Voor ik ga beginnen met werken kan ik ook eerst daar ontbijten en na het werk kan ik daar lunchen. Dus dat is echt helemaal super!
Toen begon het echt om hald zeven strak in pak en werken maar. Mijn collega's vingen me goed op. Dat was echt heel erg leuk. Voelde me er gelijk een beetje thuis. Hele leuke sfeer, terwijl ik het heel strak had verwacht. Maar dat viel mee.
Wat ook wel makkelijk is is dat ze hetzelfde kassa systeem hebben als bij zomerlust. Het werkt natuurlijk wel iets anders maar het is ook van Micros. Errug handig.
De eerste dag heb ik al een eigen sectie gekregen. Had maar 5 tafels dus dat was erg makkelijk. Het is namelijk buffet en dan hoef je niet veel te doen. Borden weghalen, koffie of thee inschenken en zorgen dat de tafel netjes blijft. Mooie dag om te beginnen.
De tweede dag (vandaag) was het niet zo druk en heb ik geloof ik zo'n 2 uur lang het zilveren bestek staan te poleren. Ja je moet er wat voor over hebben om hier te werken. En je bent tenminste bezig en van de straat :)

Dat waren de eerste 2 dagen van mijn werk en ook weer eens een kort bericht.

Dikke kus Marleen

  • 06 Februari 2007 - 09:10

    Mariska:

    Chill wijffie om zo te beginnen, maar jou kennende wil je ook wat meer drukte anders ga je je vervelen!!! Whahaaah.... Ik hoop je snel weer op MSN te spreken!!! Dikke kusssss

  • 06 Februari 2007 - 12:14

    Brennie:

    hai Malle Leen, zo te lezen heb je het goed naar je zin!Leuk om wat te lezen van je,xxx tot gauw

  • 06 Februari 2007 - 12:18

    Zina:

    ha meis fijn dat je het er zo naar je zin heb,en ook je werk bevalt gelukkig.
    dikke XXX

  • 06 Februari 2007 - 16:27

    Henriette:

    Stoer, om zo relaxed te kunnen beginnen! Zie alweer uit naar de volgende update.
    Dikke kus, Har

  • 06 Februari 2007 - 20:38

    Jan De Vos Hermelijn:

    He Malle, klinkt awfully well, hang in there!!
    overigens vind ik je stijl van schrijven geweldig.
    gr
    Jan 7 H.

  • 07 Februari 2007 - 09:29

    Floortje:

    heeyyyy meissie
    lekker hoor dat je nu kan werken en lekker wat geld kan verdienen! en ga je nog opzoek naar een huisje? dan kan ik wel blijven slapen he als ik bij je op bezoek kom?? ;-) lijkt me super om je weer te zien en bij te kletsen!!!
    dikke knuffel Floor

  • 07 Februari 2007 - 09:56

    Karlijn:

    Hi Marleen!
    Super dat het je bevalt daar en dat je collega's leuk zijn.
    Dikke kus,
    Karlijn

  • 09 Februari 2007 - 14:02

    Mirjam:

    Hé!!

    Het lijkt mee te vallen tot nu toe, zeg! Maar...een goed begin is het halve werk!!! Veel plezier nog,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 14477

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: