3 de week Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu 3 de week Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

3 de week Melbourne

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

11 Februari 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Hier weer een kort berichtje.
Het is namelijk zo dat ik de eerste 2 dagen van deze week al heb beschreven op mijn werk dus blijft er niet veel meer over.

Woensdag was weer een dag om te werken. Vandaag zou Fred mijn manager me uitleggen hoe de kassa werkt. Nadat de rust na het ontbijt weer was terug gekeerd ging ie het mij uitleggen. Best grappig want: Hij is denk ik een half uur bezig geweest om het een beetje uit te leggen en te laten zien waar alles staat in de comp. Waarop ik na een half uur zei: "Best makkelijk eigenlijk". Waarop hij vroeg: "hoezo?"
Waarop ik antwoorde: "Dit is hetzelfde systeem waar ik op mijn vorige werk ook mee gewerkt heb". hihi:) Als blikken konden dodoen was ik nu dood geweest. Maar achteraf kon ie er ook wel om lachen. Hij neemt mij namelijk vaak in de maling en ik deed het nu andersom. Mijn werk bestond de eerste dagen natuurlijk uit veel makkelijke maar saaie klusjes. Zoals: zilver bestek poleren en poetsen, servetten vouwen, schoonmaken en tussendoor mijn sectie in de gaten houden waar toch geen mensen zaten. Na de rot klusjes gedaan te hebben was het tijd om de anderen te gaan helpen in hun sectie aangezien het drukker werd.

Donderdag eerst gewerkt natuurlijk en was al om half 1 klaar. Best relaxt. Het is hier ook normaal dat als je klaar bent met werken kun je gewoon lunchen hier. Had ik even geluk. Ze hadden voor vandaag Mexicaans eten. Dat doen ze 1 x in de maand (iets speciaals maken voor al het personeel). Was dus erg m,akkelijk want ik hoefde 's avonds niet meer te koken. Donderdag avond was het weer tijd voor de pubcrawl. Was weer erg gezellig. Dit komt ook door het feit dat ik hier al wat langer zit net als een paar andere mensen. Dus dat is erg gezellig en laat thuis komen natuurlijk.

Vrijdag had ik wel een beetje spijt dat ik met de pubcrawl was meegeweest. Ik moest namelijk om 9:00 beginnen met werken. Ik was ook nog zo stom geweest om een vrije dag af te slaan. Ik had namelijk aan Fred verteld dat ik de pubcrawl ging doen en hij bood me een vrije dag aan. Maar goed deze dag was net als de andere dagen gewoon werken. Ook met een kater moet er gewerkt worden. Wat wel leuk was is dat ik de met lunch mijn eigen sectie had. Had 4 tafels waaronder een tafel van 8. Ze namen allemaal gebruik van het buffet dus ook dit was weer makkelijk. Wel ff aanpoten maar dat is alleem maar leuk.
Na het werk moet er wel genoten worden natuurlijk. Na ff een dutje gedaan te hebben zijn we naar het dakterras gegaan en hebben enige versnaperingen genomen. Ook deze avond was het niet vroeg naar bed:) maar wel erg gezellig.

Zaterdag had ik het voordeel dat ik uit kon slapen. Was wel nodig ook. Heb ook niet veel gedaan. Behalve dat we zijn uitgeweest vanavond. Eerst naar P.J. O Brein. Dat is zo'n gezellige pub met live muziek. Het was zo gezellig dat we er om 3 uur ook uitgekickt werden. Maar we wilden nog niet naar bed dus zijn we naar een nachtclub gegaan The Join.

Zondag ben ik dit bericht aan het schrijven. Heb eerst lekker uitgeslapen en ben naar het zwembad geweest. Heb ik lekker een beetje gesport. Geeft wel weer een lekker gevoel om weer eens wat te doen.

Hoe is het zo verder in Nederland? Heb gehoord dat het sneeuwt. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en jullie horen snel weer van me.
Dikke kus Marleen

P.S. bij nader inzien is het toch niet zo kort bericht geworden.

  • 11 Februari 2007 - 10:10

    Henriette:

    Hey wijffie,
    Haha, het genieten gaat gewoon door daar he?! Lekker hoor!
    Hier gaat alles ook gewoon door, vandaag komen BiBi en Naat alweer terug uit Mexico! Afgelopen vrijdag was weer een 70's/80's, gezellig zoals altijd, maar toch misten we een flink aantal van jullie meiden hoor!
    En afgelopen donderdag sneeuwde het inderdaad! Even heel heftig en Ashley en ik konden zelfs een sneeuwpopje bouwen en sleeen, maar zoals altijd hier was het aan het eind van de middag alweer aan het weg gaan.... jammer!!
    Vanavond ga ik naar de film, leuk!! Blood Diamond gaat t worden als t goed is.
    Nou meis, geniet jij lekker verder daar? Doen wij dat hier ook!

    Dikke kus, Har

  • 11 Februari 2007 - 22:10

    Kevin Dooms:

    he marleen,
    hoesie daar, ik had je beloofd wat van me te laten horen...
    hoop dat je het naar je zin heb en ik zal je de komende maanden wel blijven volgen.

    grz
    kevin

    ps nog wat gehad aan het survivalpack van zomerlust

    pss ze draaien nu snow - rhcp terwijl ik dit typ :P

  • 12 Februari 2007 - 11:21

    Brennie:

    Hai Marleen, hier heeft het idd gesneeuwd, we hebben afgelopen zaterdag verloren tegen Aardenburg en op de terugweg naar de Raayberg geweest,echt gezellig,tot gauw xx

  • 12 Februari 2007 - 17:15

    Jacq:

    Ha meis,
    Jij hebt t prima naar je zin zo te lezen!! Goed man! Klinkt allemaal supergezellig 'down under'. spreek je snel!
    x jacq

  • 13 Februari 2007 - 08:01

    BiBi:

    hey marleen! leuk dat ik alle verhalen weer kan lezen. Mexico was echt geweldig gewoon! hey maar als jij nou lang genoeg in australie blijft kom ik je nog wel opzoeken denk ik!! heb namelijk al een hele planning gemaakt voor het het deel wat ik nog niet heb gezien. dus ga ff sparen en plak er nog een maand met mij en naat aan vast en dan nemen wij je weer mee naar huis hahahaha!! kus bibi

  • 17 Februari 2007 - 03:47

    Sabrina:

    Hey Marleentje:D

    Ik mis je wel hoor!!! Maar wel heel leuk om elke keer je verhalen te lezen...
    Hele dikke kus, ook van Zoey ;)

  • 19 Februari 2007 - 21:28

    Loes En Otto:

    Hoi Marleen van je moeder gehoord dat je het goed naar je zin hebt. Leuk om van je ouders de verhalen te horen wat je allemaal meemaakt.

  • 21 Februari 2007 - 13:46

    Karin (Klaudia):

    Hoy Marleen,
    kdacht nu moet het er is n x van komen. Hoor van Klaudia dat je het goed maakt.Geen heimwee naar een lekkere senseo?Kheb me aangemeld, dus blijf nu op de hoogte van jouw wel en wee.Hey meis, werk ze en geniet van deze tijd.Als ik nu nog jong zou zijn(dat ben ik natuurlijk nog wel, maar jah)dan zou ik er ook voor gaan.
    Het ga je goed.
    Kus van Peter en Karin, Elise en Gemma

  • 23 Februari 2007 - 10:46

    Edwin Interrijn:

    Hoi Marleen, wat een avonturen maak je allemaal mee. Al een trouw kandidaat gevonden of hou je het toch liever bij de hollanders(haha). Wel tof dat je een baan heb gevonden die je leuk vindt ook al doe je dat aan Zomerlust dus aan ons herrinneren. Hier gaat alles ze gangetje, maar het wil maar geen winter worden. Vandaag is het ook weer 12 graden dus eigenlijk warm genoeg om op het terras te gaan zitten, aleen missen we de bediening met die gulle lach dussssssss.

    Nog heel veel plezier en zal je af en toe effe mailen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 14468

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: