nog 2 weken en dan gaan we weer vliegen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu nog 2 weken en dan gaan we weer vliegen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

nog 2 weken en dan gaan we weer vliegen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

21 Mei 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb achter gelaten. Komt natuurlijk ook wel doordat ik hier gewoon aan het werk ben en niet zoveel bijzonders meemaak op het moment.
Ik zit nu eindelijk in een internetcafe waar ik mijn foto's kan uploaden.
Ik bheb wel een comp. waar ik nu woon maar hij heeft de kabel nog niet uitgevonden geloof ik. Je hoeft het internet nog net niet aan te slingeren!!! Maar alles is beter dan niks natuurlijk en ik mag dan ook niet klagen. Het leuke is ook dat ik hier voor noppes woon en dus lekker kan leven.
Dat heb ik dan ook wel lekker gedaan met o.a. Yolande natuurlijk en met Margot.
Margotje is ook lekker gezellig en komt uit Breda. Dus echt een feestbeest en net zoals ik helemaal hyper de hyper af en toe. Dus dat was wel een goeie match en heel gezwellig.

Alleen het jammere is is dat het hier echt heel koud aan het worden is. En nog jammer is dat ik GEEN winterjas heb!!!! Die je hier toch wel nodig schijnt te hebben. Zoals ik al een paar keer ondervonden heb, dat je als een ijsklontje thuis aankomt. Beetje jammer dat het hier koud is en bij jullie warm. Jaloers??? ik??? hoe kom je erbij? Valt best wel mee hoor. hihi
Maar gelukkig ben ik nu precies over 2 weken in FIJI. Joepie!!!
En dan duurt het ook niet lang meer dat ik naar huis kom.
Maar zoals de meesten al weten: Ik ga op 17 juli weer terug naar Aussie land!!!

Dit was dan weer even een kort berichtje uit het o zo koude Melbourne.
Dikke kus en tot snel

  • 21 Mei 2007 - 06:16

    BiBi:

    hey hey!!

    Kan niet wachten tot je weer ffies terug bent!! Veel plezier in Fiji, lijkt me echt machtig mooi daaro...kus bibi

  • 21 Mei 2007 - 07:18

    Henriette:

    Leuk weer wat van je te lezen meis. Je komt dus toch naar huis voor de wedding? Leuk hoor! Heel veel plezier verder daar en in Fiji!
    Kus, Har

  • 21 Mei 2007 - 08:33

    Marleen:

    Nou eindelijk is het gelukt om wat foto's up te daten. Duurt effies maar dan heppie ook wel wat.
    Dikke kus en veel liefs

  • 21 Mei 2007 - 08:55

    Bianca:

    Heey,

    We hebben afgelopen zaterdag een toernooi gehad op de lindt en daar zijn we 3e geworden....

    Veel plezier nog X bianca

  • 21 Mei 2007 - 09:00

    Mariska:

    hoi wijffie,

    ik kan niet wachten tot dat je er weer bent en we even bij kunnen kletsen!!! Ik wist niet dat ik je zo kon missen....ook al zien we elkaar erg weinig (TE)!!! Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt!!!!

    Veel plezier dikke kus

    Mariska

  • 21 Mei 2007 - 17:28

    Mamsie:

    Hoi Marleen, leuk om je verhaal te lezen en de foto's te zien.
    Liefs mij

  • 24 Mei 2007 - 10:05

    Sabrina:

    Heejj Marleentje..

    Kan niet wachten je weer te zien joh!!
    Heel veel plezier in Fiji!!!
    Dikke kus xxx luv ya

  • 24 Mei 2007 - 14:18

    Roen, Sab, Jesse:

    Hoi Marleen, hé hé eindelijk gevonden. Ik las net je laatste verhaal en begrijp dat je naar huis komt voor de bruiloft? En daarna ga je ons weer verlaten. Kom je toch wel even bij ons langs hé voordat je weer gaat. Voor hoelang ga je weer terug? Jesse wordt 23 juni 1 jaar. Hij loop al aardig (aan het handje) en heeft sinds 14 mei eindelijk 2 tandjes. Ha ha. Nou meid geniet nog, wij vinden het wel stil zo zonder jou! Dikke kus, Sabrina, Jeroen en Jesse. Neem aan dat je trouwens van bepaalde dingen betreft Zomerlust op de hoogte bent? Toedeloe. Sab.

  • 15 Juni 2007 - 19:46

    Evi:

    Zo wijfie bijna weer thuis! Nachtje amsterdam is geregeld. Dat word lachen gieren brullen zuipen en ja...die houden we voor onzelf. Tot heel gauw en ik kijk uit na je terug komst. Tjuus veel liefs evi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 14466

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: