Bowling - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu Bowling - Reisverslag uit Melbourne, Australië van marleen Padt - WaarBenJij.nu

Bowling

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen

28 Mei 2007 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,

Dit is echt wat ik met jullie allemaal wil delen. Voordat het een traumatische ervaring wordt. Ben ik vandaag lekker aan het werk. Ja dat gebeurd iedereen wel eens. Maar ik ben eerst aan het werk in het restaurant. Is daar niks mis mee. Maar om 9 uur begin ik in de minibar. Heel simpel betekent dat dat je de minibar moet op gaan vullen. En om 13:30 ga ik naar de roomservice omdat hun een meeting hebben met elkaar. Belt er op een gegeven moment iemand van de receptie. Is ook nog niet gek. Maar het is mijn eerste x in de roomservice alleen. Belt er een vrouw met de boodschap: Mag ik een small chocolate and fruit dish for room number 1415. Dus ik zeg oke wat is dat want het is mijn eerste keer in Roomservice. waarop zij zegt dat weten de chefs wel. Dus ik naar de chef en het desbetrefende gerecht gekregen. Kom ik op een gegeven moment bij de kamer aan. Klop op de deur en zeg "roomservice" klop nog een keer en zeg " roomservice" ik dacht dan ook dat er niemand in de kamer was en maak de deur open. Staat daar een man die zijn broek opheisd en het chanell veranderd......

3 x raden wat ie aan het kijken was...........

4 x raden hoe ik me voelde in die situatie..

Verder heb ik een hele leuke avond gehad met mijn collega's. We zijn met zijn allen wezen bowlen en de meesten waren toch enigzinds wel onder invloed. Waaronder mijn manager. echt helemaal leuk. Het leukste feit is nog ook dat ik derde ben geworden van de 18 die meededen. En ik zat samen met de GM (general manager) in 1 team. Ze kon er niks van maar had het heel erg leuk. En dat is het belangrijkste.

Nou lieve mensen dit waren mijn bevindingen van vandaag. Dikke kus en veel liefs Marleen

  • 28 Mei 2007 - 13:42

    Paps:

    je maakt heel wat mee

  • 28 Mei 2007 - 14:19

    Henriette:

    Hahahahaha
    x Har

  • 28 Mei 2007 - 15:24

    Ilse:

    Hey Meis,

    Dat was wel een aparte ervaring zeg....
    oeps.... groetjes -x- Ilse

  • 28 Mei 2007 - 16:51

    BiBi :

    ahhhh!!!!!! te erg gewoon! was het niet toevallig een lekker ding... dan zeg je gewoon... need a helping hand??!? en dan lach je ff lief :D hahahaha kus bibi

  • 28 Mei 2007 - 22:29

    Mariska:

    wahahaahhaahhaahahah...heeft zij weer hoor!!!!!

  • 29 Mei 2007 - 20:14

    Mamsie:

    Hoi Marleen, nog even en dan ben je weer thuis. Dat vinden wij en ik denk je vrienden ook wel weer erg leuk. Je zal heel wat te verhalen hebben zeg!
    We hebben je natuurlijk wel gevolgd maar zijn ontzettend benieuwd naar je leuke foto's en verhalen daarbij.
    Het is voor jou ontzettend leuk dat je het zo naar je zin hebt. Verder gaat met ons alles goed hier. Bellen we nog van de week voordat je met vakantie gaat ?
    Liefs mams

  • 30 Mei 2007 - 10:17

    Karin:

    Hey Marleen,
    Zo beleef je nog eens wat.
    Maar wie weet wat je terug in NL allemaal te w88 staat.
    Kunnen wel wat regelen voor je hoor!!!
    Groetjes Karin

  • 04 Juni 2007 - 13:03

    Edwin:

    Hallo Schoonheid, Waar kunnen we je vinden in de tijd dat je in nederland bent??

  • 05 Juni 2007 - 10:31

    Pris:

    Hey das lache....maar uh jij ben toch wel wat gewend,leen.
    Niet zo lullig doen hoor hahaha...

  • 07 Juni 2007 - 22:54

    Voetbalvriendje:

    hee leentje,hoe is tie nou lang niks meer van je gehoord.
    vind het leuk dat je het zo naar je zin hebt.wil je wel weer eens lezen of zien hoor.
    Kus je weet wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marleen

The new adventure of australia is nu niet meer zo nieuw. Het is hier echt helemaal geweldig en ga na de bruiloft ook zeker weer terug!!!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 14468

Voorgaande reizen:

08 Januari 2007 - 10 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: